.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر افتخاری از سرلیست جبهه متحد

به گزارش شمال نیوز لاله افتخاری در گفتگو با مهر با اشاره به راهیابی تعداد کمی از بانوان به مجلس نهم گفت: این باعت تاسف است که کاندیداهایی که نماینده 50 درصد از جمعیت کشور هستند به تعداد اندک به مجلس راه یابند؛ لذا باید حمایت های بیشتری از آنان در مرحله دوم انتخابات صورت گیرد.

وی حضور بانوان در مجلس شورای اسلامی را در عرصه بین الملل مهم دانست و گفت: حضور زنان در مجلس در تبیین جایگاه زن ایرانی در عرصه بین المللی تاثیرگذار است وهمچنین می توانند با حضور در عرصه های بین اللملی به عنوان نماینده زن با حجاب ایرانی الگویی برای زنان دیگر جوامع باشند.

عضو فراکسیون زنان مجلس هشتم همچنین حضور بانوان را برای بررسی مسائل تربیتی، زنان و خانواده و قانون گذاری در این زمینه  در مجلس شورای اسلامی لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در کنار تخصص های لازم خود به وجود زنان متخصص برای طرح و بررسی برخی از قوانین نیازمند است؛ بنابراین همه وظیفه دارند این مهم را متذکر شوند و برای ورود بانوان به مجلس تلاش کنند.

 افتخاری یا مصباحی مقدم در صدر لیست انتخاباتی جبهه متحد

افتخاری همچنین با اشاره به سرلیستی فهرست انتخابانی جبهه متحد گفت: اگر لیست بر اساس حروف الفبا باشد من در صدر لیست فهرست انتخاباتی قرار می گیرم و در نظریه و گمانه زنی دیگر اگر روحانیون سرلیست باشند طبیعتا حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در صدر لیست خواهند شد.

فراکسیون اصولگریان مهمترین فراکسیون مجلس نهم

کاندیدای فهرست انتخاباتی جبهه متحد فراکسیون اصولگرایان را مهمترین فراکسیون مجلس نهم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثریت مجلس نهم را اصولگرایان تشکیل داده اند بنابراین فراکسیون اصولگریان مهم و تاثیرگذار خواهد بود و در کنار آن فراکسیون های تخصصی نیز برای پیگیری امور شکل خواهند گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.